TANÁRAINK

2020-2021
  • VARGA JUDIT
    igazgató, 11. B osztályfőnök, biológia-kémia

    A mérnöki diplomámat fél évvel a tanári után kaptam meg és addigra már nem akartam a gyerekeket otthagyni a tanulás kellős közepén, aztán beszippantott a rendszer. Ha tehetném, állandóan mennék. Hegyre, vízre, zöldbe, gyalog, biciklivel.

  • HAPP OLÍVIA
    igazgató-helyettes, történelem

    A kulturális antropológia és történelem szak után a véletlennek köszönhetően kerültem az oktatás közelébe, viszont ma már el sem tudom képzelni, hogy ne ezt csináljam. Szeretem a diákokat, emberileg és szakmailag is nagyon jó a tanári közösségünk. Számomra ezek a legfontosabbak.

  • SEBE MÁRTON
    9. NYEK osztályfőnök, földrajz-történelem

    A miskolci gimnáziumban ért az ihlet, hogy tanítással szeretnék foglalkozni. Geográfus, majd tanár lettem. Szabadidőmet legszívesebben a természetben, utazással, világjárással töltöm, ezt a szemléletet az iskolába is próbálom becsempészni.

  • HORVÁTH MAGDOLNA
    9. A osztályfőnök, angol

    Játék és szabadidő szervező tanári diplomám van az angol mellett. Szabadidőmben túrázom, futok, utazom és rengeteg időt töltök a természetben.

  • KISS RÉKA
    9. B osztályfőnök,
    angol és magyar mint idegen nyelv

    Fontos számomra, hogy a gyerekek megszeressék a nyelvtanulást és bizalommal merjenek hozzám fordulni. Hobbim a nyelvtanulás, jelenleg a francia nyelvvel ismerkedem, és szeretek sportolni is.

  • VÖRÖS ZSUZSANNA
    10. A osztályfőnök, angol, család- és gyermekvédő

    Az angol nyelv megtanítása mellett fontos célom, hogy olyan környezetet teremtsek a gyerekek számára, amiben kiegyensúlyozott és sikeres felnőttekké cseperedhetnek. Szeretek utazni, megismerni más embereket és kultúrákat.

  • CSAJÁGHY RÉKA
    10. B osztályfőnök, vizuális kultúra

    Minden munkám a rajzolással, vizuális kommunikációval van kapcsolatban. Hiszek abban, hogy a művészeti óráknak az önkifejezésről kell szólniuk, a kreativitásról, a kritikus látásról, amivel a körülöttük kavargó kusza képekből éles, értelmes látványt faraghatnak.

  • SÁRKÁNY TÍMEA
    10.B osztályfőnök-helyettes, magyar nyelv és irodalom

    Kézdivásárhelyen születtem, Kolozsváron és Budapesten tanultam irodalmat és filozófiát. Olvasok és olvasok, hogy kortársakat és klasszikusokat egybeolvastassak, mert ezek tükrében tudjuk megérteni a jelenünket és a mögöttünk hagyott nyelveket. Emellett verset írok, kutatok.

  • SZAKÁL ESZTER
    11. A osztályfőnök, angol

    A kis létszámú osztályokban látványos fejlődést lehet elérni és felemelő, hogy ennek a részese lehetek. Családias a légkör, minden tanár ismer minden gyereket és közösen keresünk megoldást az esetleges problémákra.

  • DUKAI VERONIKA
    12. A osztályfőnök, magyar nyelv és irodalom

    Magyar és kommunikáció szakos bölcsész és magyartanár vagyok, a magyaros munkaközösség és a BECS Bizottság elnöke. Szabadidőmben szívesen foglalkozom az olasz nyelv és kultúra felfedezésével, megismerésével.

  • DÖMÖTÖR SÁNDOR
    12.B osztályfőnök, informatika

    A tanárságra a középiskolai osztályfőnököm miatt adtam a fejemet. Szívesen járom a természetet és a kézilabda csarnokokat. Szeretek fotózni és érdekel a repülésirányítás.

  • BATAY BERNADETT ERIKA
    testnevelés

    Mindig közel állt a szívemhez a sport és velük együtt a gyerekek, így régóta egyértelmű számomra a testnevelő tanári pálya. Szüleim mindig arra biztattak, hogy olyan munkát/munkahelyet találjak, ahova örömmel járok be, számomra ilyen az Adventum Iskola.

  • BRUNNER ISTVÁN ZOLTÁN
    testnevelés

    Egész gyerekkoromat az állandó mozgás, a rendszeres sportolás jellemezte. A Testnevelési Főiskolán testnevelés-gyógytestnevelés szakon végeztem. Szerencsésnek érzem magam, mivel az egészség megőrzésére, az egészséges életmódra nevelhetem, taníthatom az ifjúságot.

  • DR. KÖPF LÁSZLÓNÉ
    tehetséggondozó, felzárkóztató- és fejlesztő tanár

    Szakmai tapasztalataimra és elméleti felkészültségemre támaszkodva segítem a diákokat az előrehaladásban a sikeres érettségi felé vezető úton.

  • DR. SÁNDOR TIBOR
    történelem, mozgókép és médiaismeret

    Voltam tudományos kutató, tanár a felsőoktatásban, de itt dolgozni fontosabb és izgalmasabb.

  • FAZEKAS TÍMEA
    matematika

    Szeretem feltérképezni a hiányosságokat, hogy azokat lehetőleg bepótolva, az ismereteket rendszerezve megfelelő eredményt lehessen elérni. Szeretek a diákokkal arról beszélgetni, hogy éppen ki hogy érzi magát. Szabadidőmben táncművészetekkel foglalkozom.

  • FORGÁCS MÁRTA
    ének-zene, tanulásmódszartan

    Rendszeresen készítek fel diákokat érettségire. Zongora, szolfézs és zenetörténet oktatással is foglalkozom. Nyaranta kézműves tábort tartok.

  • FRAISZ FANNI
    francia-német

    Már gimnáziumban is az idegen nyelvek érdekeltek, így nem volt nehéz eldöntenem, milyen hivatást válasszak. Ráadásul itt a kis létszámú osztályokban élmény a nyelvtanítás. Szabadidőmben szeretek korcsolyázni, kerámiát készíteni, festeni, rajzolni, társasjátékozni.

  • GÁTI ISTVÁN
    pszichológus

    Klinikai pszichológus és gyógypedagógus vagyok. Szeretek bicajozni, főként a hosszú vonal túrákat kedvelem. Mint pszichológus inkább a másikat szoktam hagyni beszélni szóval legyen ez most is így.

  • IMRE KATALIN
    biológia

  • ISKI ZSOLT ISTVÁN
    testnevelés

    Az élet szép érdemes harcolni érte. Mindig ott van ez a gondolat, és mindennek örülni kell. Minden percnek amit együtt töltünk. Amit megtehetünk tegyük meg, és vidáman, másképp nem lehet.

  • KAPITÁNY ERVIN PÁL
    gyógypedagógus

    Gyógy- és pszichopedagógus vagyok. Szerencsés, ugyanis ami egyben a munkám, az a hivatásom és a hobbim is. Hitvallásom, hogy az életben nincs jó és rossz vagy jobb és rosszabb, csupán más van.

  • KAPOCSI MARGIT KATALIN
    kémia

  • MÖNTÖR MÁTÉ
    gitár

    Zeneoktatói tevékenységem mellett jazzgitár előadóművész vagyok, egyaránt inspirál a modern jazz, a klasszikus zene, valamint a blues. A METRONOM zenei ismeretterjesztő társasjátékot és oktatási segédeszközt én álmodtam meg.

  • OROSDY CECILIA
    matematika, fizika

    Gyerekkorom óta vonzódom a reál tudományok és a logikai rejtvények iránt. A tanítás előtt két évig digitális tananyag-fejlesztőként dolgoztam. Örülök, hogy a kis létszámú osztályokban lehetőség van a gyerekeket jobban megismerni, képességeikhez igazítani a módszereket.

  • ROSTÁS ANTAL
    matematika

  • SÁNTA ZSOLT
    fejlesztés

    Fejlesztőpedagógusként elsődleges célom, hogy oldott légkörben, hatékonyan tudjunk együttműködni a fiatalokkal. A tantárgyi fejlesztés mellett fontosnak tartom, hogy az önbizalom és a lélek is fejlődjön, harmóniában legyen. Hiszem, hogy mindenre van megoldás.

  • STUMPF IBOLYA
    iskolatitkár

  • SZALÁNCZY DOROTTYA
    spanyol, olasz

  • SZÁSZ ÁGNES
    magánének

    Hiszek abban hogy mindenkinek van hangja, és ez fejleszthető, csak a megfelelő kulcsot kell megtalálni a lakat kinyitásához. Jókedv, vidámság, lazaság, de ugyanakkor precizitás, türelem és elhivatottság jellemzi a diákok egyedi igényeire szabott énekórákat.

  • SZIJJÁRTÓ TÍMEA
    testnevelés

    Kiskoromtól kezdve sportolok, művészi tornáztam, versenyszerűen aerobikoztam, 20 évig tanultam klasszikus és jazz táncot. Szabadidőmben sokat kirándulok, szeretek kint lenni a természetben, két kutyus gazdája vagyok. Immáron négy éve tanítok testnevelést az Adventum Iskolában.

  • HYDRA

    01/19 - 01/23

    Click here to add your own content, or connect to data from your collections.

    From:

    $550

©2020 by Adventum Iskola. Proudly created with Wix.com