+36 1 612 9135
TANÁRAINK
2022-2023

VARGA JUDIT
igazgató, biológia-kémia
A mérnöki diplomámat fél évvel a tanári után kaptam meg és addigra már nem akartam a gyerekeket otthagyni a tanulás kellős közepén, aztán beszippantott a rendszer. Ha tehetném, állandóan mennék. Hegyre, vízre, zöldbe, gyalog, biciklivel.

KISS RÉKA
11. B osztályfőnök,
angol és magyar mint idegen nyelv
Fontos számomra, hogy a gyerekek megszeressék a nyelvtanulást és bizalommal merjenek hozzám fordulni. Hobbim a nyelvtanulás, jelenleg a francia nyelvvel ismerkedem, és szeretek sportolni is.

SÁRKÁNY TÍMEA
12. B osztályfőnök-helyettes, magyar nyelv és irodalom
Kézdivásárhelyen születtem, Kolozsváron és Budapesten tanultam irodalmat és filozófiát. Olvasok és olvasok, hogy kortársakat és klasszikusokat egybeolvastassak, mert ezek tükrében tudjuk megérteni a jelenünket és a mögöttünk hagyott nyelveket. Emellett verset írok, kutatok.

BATAY BERNADETT ERIKA
10.B osztályfőnök-helyettes, testnevelés
Mindig közel állt a szívemhez a sport és velük együtt a gyerekek, így régóta egyértelmű számomra a testnevelő tanári pálya. Szüleim mindig arra biztattak, hogy olyan munkát/munkahelyet találjak, ahova örömmel járok be, számomra ilyen az Adventum Iskola.

DR. SÁNDOR TIBOR
történelem, mozgókép és médiaismeret
Voltam tudományos kutató, tanár a felsőoktatásban, de itt dolgozni fontosabb és izgalmasabb.

GÁTI ISTVÁN
pszichológus
Klinikai pszichológus és gyógypedagógus vagyok. Szeretek bicajozni, főként a hosszú vonal túrákat kedvelem. Mint pszichológus inkább a másikat szoktam hagyni beszélni szóval legyen ez most is így.

MÖNTÖR MÁTÉ
gitár
Zeneoktatói tevékenységem mellett jazzgitár előadóművész vagyok, egyaránt inspirál a modern jazz, a klasszikus zene, valamint a blues. A METRONOM zenei ismeretterjesztő társasjátékot és oktatási segédeszközt én álmodtam meg.

SZALÁNCZY DOROTTYA
spanyol, olasz

HÖLBLING GISELA NUMARYS
spanyol nyelv

HAPP OLÍVIA
igazgató-helyettes, történelem
A kulturális antropológia és történelem szak után a véletlennek köszönhetően kerültem az oktatás közelébe, viszont ma már el sem tudom képzelni, hogy ne ezt csináljam. Szeretem a diákokat, emberileg és szakmailag is nagyon jó a tanári közösségünk. Számomra ezek a legfontosabbak.

VÖRÖS ZSUZSANNA
12. A osztályfőnök, angol, család- és gyermekvédő
Az angol nyelv megtanítása mellett fontos célom, hogy olyan környezetet teremtsek a gyerekek számára, amiben kiegyensúlyozott és sikeres felnőttekké cseperedhetnek. Szeretek utazni, megismerni más embereket és kultúrákat.

DUKAI VERONIKA
9. A osztályfőnök, magyar nyelv és irodalom
Magyar és kommunikáció szakos bölcsész és magyartanár vagyok, a magyaros munkaközösség és a BECS Bizottság elnöke. Szabadidőmben szívesen foglalkozom az olasz nyelv és kultúra felfedezésével, megismerésével.

BRUNNER ISTVÁN ZOLTÁN
testnevelés
Egész gyerekkoromat az állandó mozgás, a rendszeres sportolás jellemezte. A Testnevelési Főiskolán testnevelés-gyógytestnevelés szakon végeztem. Szerencsésnek érzem magam, mivel az egészség megőrzésére, az egészséges életmódra nevelhetem, taníthatom az ifjúságot.

FAZEKAS TÍMEA
10. B osztályfőnök, matematika
Szeretem feltérképezni a hiányosságokat, hogy azokat lehetőleg bepótolva, az ismereteket rendszerezve megfelelő eredményt lehessen elérni. Szeretek a diákokkal arról beszélgetni, hogy éppen ki hogy érzi magát. Szabadidőmben táncművészetekkel foglalkozom.

IMRE KATALIN
biológia

OROSDY CECILIA
9. B osztályfőnök, matematika, fizika
Gyerekkorom óta vonzódom a reál tudományok és a logikai rejtvények iránt. A tanítás előtt két évig digitális tananyag-fejlesztőként dolgoztam. Örülök, hogy a kis létszámú osztályokban lehetőség van a gyerekeket jobban megismerni, képességeikhez igazítani a módszereket.

SZÁSZ ÁGNES
magánének
Hiszek abban hogy mindenkinek van hangja, és ez fejleszthető, csak a megfelelő kulcsot kell megtalálni a lakat kinyitásához. Jókedv, vidámság, lazaság, de ugyanakkor precizitás, türelem és elhivatottság jellemzi a diákok egyedi igényeire szabott énekórákat.

SEBE MÁRTON
10. A osztályfőnök, földrajz-történelem
A miskolci gimnáziumban ért az ihlet, hogy tanítással szeretnék foglalkozni. Geográfus, majd tanár lettem. Szabadidőmet legszívesebben a természetben, utazással, világjárással töltöm, ezt a szemléletet az iskolába is próbálom becsempészni.

CSAJÁGHY RÉKA
12. B osztályfőnök, vizuális kultúra
Minden munkám a rajzolással, vizuális kommunikációval van kapcsolatban. Hiszek abban, hogy a művészeti óráknak az önkifejezésről kell szólniuk, a kreativitásról, a kritikus látásról, amivel a körülöttük kavargó kusza képekből éles, értelmes látványt faraghatnak.

DÖMÖTÖR SÁNDOR
11. A osztályfőnök, informatika
A tanárságra a középiskolai osztályfőnököm miatt adtam a fejemet. Szívesen járom a természetet és a kézilabda csarnokokat. Szeretek fotózni és érdekel a repülésirányítás.

DR. KÖPF LÁSZLÓNÉ
tehetséggondozó, felzárkóztató- és fejlesztő tanár
Szakmai tapasztalataimra és elméleti felkészültségemre támaszkodva segítem a diákokat az előrehaladásban a sikeres érettségi felé vezető úton.

FORGÁCS MÁRTA
ének-zene
Rendszeresen készítek fel diákokat érettségire. Zongora, szolfézs és zenetörténet oktatással is foglalkozom. Nyaranta kézműves tábort tartok.

HORVÁTH ILDIKÓ
9. NYEK osztályfőnök, angol nyelv

STUMPF IBOLYA
iskolatitkár

SZIJJÁRTÓ TÍMEA
testnevelés
Kiskoromtól kezdve sportolok, művészi tornáztam, versenyszerűen aerobikoztam, 20 évig tanultam klasszikus és jazz táncot. Szabadidőmben sokat kirándulok, szeretek kint lenni a természetben, két kutyus gazdája vagyok. Immáron négy éve tanítok testnevelést az Adventum Iskolában.